Eelmise aasta virtuaalne noorsootöö oli hästi üles ehitatud selle poolest, et me reaalselt tegime läbi ning nägime olukordi, mis virtuaalses maailmas toimub. Kõige eredamalt jäi meelde situatsioon, kui käsitlesime konkreetset sotsiaalmeedia üksust-Facebook´i, igale grupile jagati konkreetne„tunne-meeleolu“ mida pidime ülesande tegemise ajal jagama teistele ning erinevate emotsioonide segunemisel sai meie Facebook´i ülesandest vägagi tõetruu situatsioon, kuidas meie noored tegelikult virtuaalmaailmas käituvad.
Lisaks sellele meenub ka ülesanne, kus pidime otsima internetiavarustest pilte, milline ei tohiks olla noorsootöötaja kuvand ühes sotsiaalmeedia kanalis. Kaldun arvama, et nii mõndagi pani see mõtlema, sest kunagi ei tea millised võivad olla tagajärjed ühe suvalise peopildi jagamisel oma sõpradele.
Paljuski sai räägitud valitsevatest ohtudest ning sellest, kuidas sotsiaalmeediat ka positiivselt ära kasutada. Kasutada õppevideoid, teha kerget šokiteraapiat jms.
Kuna kogu loeng oli reaalne oma ülesannete poolest, mitte kuiv jutt, siis jättis kogu korraldus väga positiivse tunde.
No comments:
Post a Comment